Bezorgen en afhalen

De beste bezorgservice zit eigenlijk heel simpel in elkaar. Wij bezorgen je bestelling standaard binnen 4 werkdagen gratis. Je kunt je bestelling natuurlijk ook ophalen in onze locatie in Rotterdam.

Wij bezorgen alle fotopakketten gratis

Je leest het goed, we bezorgen altijd gratis.
Welke bezorgopties kun je kiezen?
1. Gratis bezorging ook bij spoedbestelling (24 uur)
Bij Canvasfoto wordt jouw pakket altijd gratis bezorgd. Bij een spoedlevering brengen we 20% extra in rekening op het product. De bezorging zelf blijft gratis. Bestel voor 15.00 uur en je hebt je aankoop de volgende dag al gratis in huis.

2.Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag).
Gratis bezorging bij gewone bestelling. Dan wordt het jouw pakket binnen 4 werkdagen bij jou bezorgd.

Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren.

Track&Trace
Zodra de opdracht door ons is gemaakt en afgeleverd bij GLS ontvang je de track&trace code.

Wil je het liever ophalen?
Dat kan ook. Stuur ons een mail of bel ons.

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling.

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Mail ons op info@canvasfoto.nl
of bel 085-0110128
Onze klantenservice is van 09.00 tot 18.00 uur geopend

bezorgen foto op canvas

FOTO NIET ONTVANGEN EN OVERIGE VRAGEN

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze op het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.

Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is niet de bedoeling. Maak er direct foto’s van en stuur het product retour. Wij bekijken het product en zorgen voor een oplossing.

Ik heb geen factuur ontvangen

Van alle bestellingen wordt standaard een email met bevestiging en factuur verstuurd. Check je e-mailbox en ook je spambox of hij daar in terecht is gekomen. Niet gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je gegevens bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?

Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

Je product retourneren, Gratis natuurlijk

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. Stuur een mail of bel ons en wij zorgen ervoor dat GLS jouw pakket weer ophaalt.

Heb je een retouraanvraag gedaan? Binnen 24 uur ontvang je van ons verdere instructies over hoe je je product aan ons retour kunt zenden. Heb je je pakketje verstuurd? Dan nemen we binnen 4 werkdagen contact met je op.