Retourbeleid

Gratis Je product retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. Stuur een mail of bel ons en wij zorgen ervoor dat GLS jouw pakket weer ophaalt. Dit kan tot 12 maanden na aankoop.

Heb je een retouraanvraag gedaan? Binnen 24 uur ontvang je van ons verdere instructies over hoe je je product aan ons retour kunt zenden. Heb je je pakketje verstuurd? Dan nemen we binnen 3 werkdagen contact met je op. Als we het product ophalen doen we dat gratis voor jou.

Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is niet de bedoeling. Maak er direct foto’s van en stuur het product retour. Wij bekijken het product en zorgen voor een oplossing. Wat er ook gebeurd je krijgt of je geld terug of je krijgt een nieuw doek. Binnen 2 weken. Dat is onze garantie.

Ik heb geen factuur ontvangen

Van alle bestellingen wordt standaard een email met bevestiging en factuur verstuurd. Check je emailbox en ook je spambox of hij daar in terecht is gekomen. Niet gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je gegevens bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?

Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

Contact met ons opnemen?

Dat kan via de mail op info@canvasfoto.nl of via telefoonnummer 085-0110128. Kijk ook op onze contactpagina.

Hoe lang kun je je product terugsturen?

Tot 1 jaar na aankoopdatum kun je je produkt terugsturen. No questions asked. Dat is onze 365 dagen garantie.